Personal Training in het Julianapark:

Ook zo’n hekel aan de sportschool? Hoe lekker zou het zijn als je kunt traien in de buitenlucht. (bij slecht weer wijken we als uitzondering uit naar het fitnesscentrum in de buurt) Werken aan je conditie, flexibiliteit, weer in shape komen of afvallen. Wat je doel ook is,  personal training zorgt ervoor dat je mijn volle aandacht hebt, 1 op 1 werken aan jouw doel.  Ook als jij lang niet gesport hebt, breng ik jouw conditie stap voor stap op peil. Ik coach jou op het voor jouw haalbare niveau en daag je daarin uit net een tandje verder te gaan zodat jij resultaat behaalt. Als beginner is het belangrijk dat je de juiste technieken aanleert. Je wilt natuurlijk zo snel mogelijk resultaat zien maar dan wel blessurevrij. Door goed te werken aan de juiste techniek, zal je op de lange termijn betere resultaten halen en de kans op blessures verkleinen. Met een goede portie motivatie, de juiste instelling en doorzettingsvermogen ga jij je doel zeker halen

Waar wacht je nog op? Kom in beweging en vraag gerust meer info.

 

JE WEER LEKKER FIT EN VITAAL VOELEN NA JE VAKANTIE? START OP WOENSDAG 4 SEPTEMBER OF ZATERDAG 8 SEPTEMBER 2019 MET DE FIT EN VITAAL CHALLENGE VAN HEALTHY PLEASURES. 8 weken lang 1 x per week training in het Julianapark, voedingsadvies en leefstijlpresentatie.

Klik hier voor meer info over deze challenge en schrijf je snel in!

Lekker bewegen voor meer conditie, energie en kracht. Hier met de hardlopers van  Hellas

Lekker bewegen voor meer conditie, energie en kracht. Hier met de hardlopers van Hellas

Healthy moves in 30 minutes / High Intensity Interval Training (HIIT) 

Wil je graag sporten maar vind je een uur trainen veel te lang of heb je er gewoon geen tijd voor? In een half uur kun je als je goed traint hetzelfde resultaat bereiken en zo niet meer.  Dat lange trainingen van anderhalf uur meer resultaat opleveren is echt een fabel. Je hoeft echt geen uren in de sportschool te staan voor een goede gezondheid, energie, kracht en om af te vallen. Deze vorm van trainen kan in groepsverband (kleine groepen max 15 personen) als circuittraining maar ook in de vorm van Personal training. De training kent een vaste opbouw. 
Je start met de warming up, daarna de hoofdtraining waarin je in korte tijd intensief traint op cardio en kracht met interval gericht op het versterken van je lichaam en op conditie. We eindigen met een korte cool down, lekker rekken en strekken en relax oefeningen welke je ook helpen beter bestand te zijn tegen stress. Verder geef ik tussendoor voedingstips. Je zal zien dat je weer barst van de energie en er weer tegenaan kunt. Let's squat, lunge, dip en wat al niet meer! Move that body! Ook aan huis mogelijk! Ook prima geschikt voor bedrijven: Informeer naar de mogelijkheden. 

Personal training  HIIT 30 minuten individueel:  € 30,- (buitentraining)
Personal training  HIIT 30 minuten 2 personen: € 25,- per persoon (buitentraining)

Informeer naar korting bij afname van 10 trainingen

IMG-20171105-WA0018.jpg

Healthy moves met voedingsadvies voor starters

Wil jij starten met sporten of ben je niet blij met je gewicht en is Bootcampen of een fanatieke hardloopgroep een tandje te hoog voor je of zie je er tegen op in een sportschool in een klasje te staan?  Of misschien heb je blessures gehad doordat je te snel te fanatiek ging sporten? Informeer dan naar de mogelijkheden van beweegtrainingen. in deze trainingen bouw je conditie en kracht op waardoor je over een tijdje wel mee kunt komen bij je favoriete sportclub en de kans op blessures vermindert. Zie het als een voorbereiding voor het echte werk. Denk niet dat het daardoor niets voorstelt, integendeel. We gaan er flink tegenaan maar wel op een manier die bij je past, met veel persoonlijke aandacht voor het goed uitvoeren van de oefeningen zodat je blessurevrij kracht en conditie opbouwt en sterker wordt. Belangrijkste is dat je het leuk vindt en blijft vinden. Want als je eenmaal de smaak te pakken hebt, gaat het je deze keer wel lukken om door te gaan. so let's start moving en bereik je ideale gewicht. Zowel aan huis, op of bij je werk, Julianapark Utrecht of Spotschool All Inn mogelijk of in een kleine groep. Naast sporten is een goed eetpatroon net zo belangrijk, natuurlijk begeleid ik je daar ook in met handige tips. Klik op de groene button voor mee info. 

 

 

 

IMG-20171105-WA0072.jpg